symbol | Přiřadí symbolu hodnotu nebo vytvoří přesměrování na proměnnou |
let | Přiřadí do proměnné výsledek operace nebo přiřadí portu hodnotu |
inc | Přičte k hodnotě proměnné 1 (provede inkrementaci) |
dec | Odečte od hodnoty proměnné 1 (provede dekrementaci) |
swap | Vzájemně zamění obsah proměnných |
bcdtoascii | Převede číslo z BCD kódu do ASCII kódu, každý řád je uložen v jednom bytu |
bintoascii | Převede binární hodnotu do samostatných ASCII bytů |
lookdown | Vyhledá položku v seznamu a uloží její pořadové číslo |
lookup | Vybere ze seznamu položku a překopíruje jí do proměnné |
random | Generuje pseudonáhodné číslo v rozsahu 0 až 65 535 |
clearbit | Nastaví vybraný bit v proměnné na log. 0 |
setbit | Nastaví vybraný bit v proměnné na log. 1 |
togglebit | Invertuje vybraný bit v proměnné |
peek | Čte data, uložená v paměti RAM PICAXE |
poke | Ukládá data do paměti RAM PICAXE |
get | Čte data ze zápisníkové paměti |
put | Ukládá data do zápisníkové paměti |
read | Čte data z paměti EEPROM a ukládá je do proměnných |
write | Zapisuje data z proměnných nebo konstanty do paměti EEPROM |
eeprom | Určuje, která data mají být uložena do paměti EEPROM při zavádění programu |
readtable | Čpisníkovévé danou adresu paměti RAMového číslaČCte data z tabulky |
table | Určuje data, která se uloží do tabulky při ukládání programu |
tablecopy | Zkopíruje vyhledávací tabulku do stejného paměťového prostoru paměti RAM PICAXE |